Tyskaprov imorgon!



Hej Kex! :]

Det tyska språket går på högvarv här hemma i lägenheten, efter att ytterligare gått på högvarv inne på Starbucks. Jag har nämligen mitt första tyskaprov här imorgon - det första på över 3 år! Jag hoppas dock att det går bra! :] Jag förstår allt på lektionerna, även om det jag skriver ibland är fel, men utan fel lär man sig ju ingenting, eller hur? Och sen kan jag ju meddela att det är svårt att skriva varje ord rätt i detta språk. Det är Die, Der, Das, eine, einer,einen,einem,eines och så vidare! Så vad ni än gör klockan 9.00-10.30 imorgon, tänk på mig! ;)

Ska ta en macka nu, sen fortsätta med detta underbara språk! ;) Just nu är det inte så underbart dock, då jag måste plugga in saker igen! Som tur är sitter det där någonstans i bakhuvudet.

Hörs imorgon! :]

Auf Wiedersehen! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0