Solig fredag

Hej Kex! :]

Vaknade för inte så länge sedan. Var ute och "klubbade" igår på en klubb till MYCKET sent. Det var mycket skoj, även om musiken kanske inte passade min dansstil på dansgolvet, hah!

Jag håller på att göra mig iordning för tyska Nationalmuseet och Gamlastansfesten här i Nürnberg, så jag har inte någon tid nu att lägga upp nåra bilder! Som jag sagt tidigare spenderar jag väldigt lite tid här hemma, så det är svårt att lägga upp bilder osv - speciellt när datorn vill en sak och jag en annan!

Så vi hörs lite senare istället! :]

Puss! :]

Kommentarer
Postat av: Mamma

Imorgon passera Mormor Nurnberg, hon kommer att tala om för alla i bussen att hennes barnbarn bor där,och tänk vad stolt hon ska vara då.



PUSSAR FROM SWEDEN

2010-09-17 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0