Skolstart

Hej Kex! :]

Har nyss kommit hem från en helskön pubkväll med gänget. Alla är verkligen genuina och skulle inte göra en fluga förnär! :] Pubkvällen bestod av totalt två öl, två läckra cocktails, samt en liten cola light mot slutet! Yummie!

Måste upp om drygt fem timmar, för imorgon börjar jag plugga. Det är visserligen den tyska intensivkursen som börjar, och jag hoppas att jag hamnar i den avancerade gruppen- något som kommer märkas då man får göra ett litet test. I Tyskland btw. börjar den ordinarie skolgången i början av oktober, men innan dess ska jag allt kunna tyska rätt så bra! Jag älskar när jag förstår vad de säger här, samt när jag kan kommunicera med andra ord än svenska och engelska.

Jag älskar språk och jag älskar Tyskland! Det kan bli bra detta!

Hej då!



Kommentarer
Postat av: ingalill

Lycka till Thias.

Du kommer att hamna i den avancerade gruppen,det är ju dit du hör.

2010-09-06 @ 08:17:34
Postat av: ingalill

Va vad det jag sa.

2010-09-06 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0