PRAG?

God dag Kex! :]

Det blev en sen natt igår, så därför har jag faktiskt nyss stigit upp. Måste dra och handla frukost, för jag har varken mjölk, frukt eller bröd denna dag. :]

Fick reda på igår att det bara kostar €19 att åka till Prag härifrån - egentligen inga pengar. Jag var där 2006 med skolan och hoppas då att åka dit igen! :] Älskade staden, maten och priserna! Jag hoppas få med mig några av kompisarna här, och jag tror jag kommer lyckas någon gång under året. Titta bara här! Prag är ju hur fint som helst!

Skriver senare under dagen om gårdagen! :] Bye!





Kommentarer
Postat av: Camilla

Prag är en oerhört vacker och mysig stad! Tycker definitivt du ska passa på att åka dit! :-) Ps. Ölen är billig där med ;-)

2010-09-11 @ 12:57:56
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0