OKTOBERFEST - MÜNCHEN!

Hej mina Kex!

Först måste jag säga att jag har otroligt segt internet, då jag kommit över min gräns! Det suger!

Idag är det Oktoberfest i München som gäller -alltså, inte någon vanlig fest utan den RIKTIGA Oktoberfest. Jag har gjort mig iordning och nu är det bara frukost som fattas! :] Det ska bli otroligt kul att få se Oktoberfest med egna ögon. Har hört att ölen är dyr, cirka € 8,50, vilket är ett litet överpris, men helt okej! Det är italienska veckan/singelveckan som gäller, så man lär se ganska många italienska singlar - skönt med ungt folk! :]

Laddar upp bilder så fort som möjligt! :) SKÅL!

Bye! :]

Kommentarer
Postat av: ocka

ha de så kul!!! :-)

2010-09-24 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0