No internet access!

Tjena Kex! :]
Eftersom jag har så segt internet är det inte så kul att skriva, eftersom ett blogginlägg tar typ 1 timme, haha!

Jo, jag skrev tidigare att jag skulle på någon månfestival, men så blev inte fallet. När vi kom till festivalens ingång hade det av någon okänd anledning blivit inställt och flyttat till något okänt datum. INGEN VISSTE NÅGONTING! Inget man hurrade för just då eftersom vi alla hade köpt en biljett var i lokaltrafiken till ett värde av sammanlagt € 50. Istället för festivalfirande åkte vi till "Landbierparadies", som hade ett grymt utbud av öl, drycker och mat. Därav "paradis" i namnet, vad vet jag?

Ja, dagens diss får bli vaktmästaren! Jag skulle som sagt få internet nu i veckan genom vägguttaget, men nu har den "tjommen" gått på semester! Det var ju väldigt bra timing, eller INTE. Jag får helt enkelt köpa en månads mobilt internet igen, spendera mina internettimmar på Starbucks eller spendera de här hemma med mini-hastighet, i väntan på "tjommen"! Nu ska jag i alla fall dra till skolan! Börjar 13.00 idag, men ska äta lunch och fika innan, med mina Medelhavsvänner.

Vi hörs snart igen.:] Dagens vänder: Regn och blåsigt, 12 C.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0