Nattinlägg á la Mathias!

Hej mina kex!

Bilder från Bamberg får ni se imorgon! Jag måste gå till sängs. Kommer också ha stora uppladdar-dagen på FACEBOOK imorgon! Tror det kommer bli sisådär 200 bilder eller något.

Ikväll har jag druckit lite öl med några vänner, samt spelat bordtennis och bordshockey! Jag trodde jag skulle vara urusel på bordtennis, men jag förlorade bara med typ 8-6 mot skotten, det ni!! En polack, en portugis och en skotte var förövrigt mitt sällskap under kvällen! Trevliga pojkar! Det är ingen som man träffat här som man inte gillar, så det är verkligen ett bra gäng studenter jag hamnat med! :]

Trots att jag blev attackerad av en fladdermus, är jag nu här hemma i lägenheten helt oskadd och glad. Fladdermusen var störd! Hörs senare.

Tschüss, god natt! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0