Dagen TRÖTT

Tjenahejsan kex!

J
ust nu är jag tröttare än tröttaste! Har sprungit runt i stan och beställt böcker samt åkt till IKEA och handlat gardiner och blommor..Jag spenderar alldeles för mycket pengar(hörde du det mamma?), men det är så mycket som behövs till lägenheten, även om jag ska vara här i 5 månader - täcken, kuddar, blommor , köksredskap, handdukar + all mat som man äter och allt gott man dricker. Men tack gode gud för IKEA och Aldi! :]

Ska strax bege mig iväg för lite bartömning på en mysig bar i norra delen av staden, inte alls långt från mig. det verkar som man inte gör något annat än att dricka på en bar eller pub här i Tyskland så jag får väl inte vara sämre. OCH TRÖTTHETEN SKALL BESEGRAS IKVÄLL! Sedan är det ju sista tyskalektionen imorgon för veckan, så jag dör väl inte av att vara lite trött då kanske.

Får se om det slinker in några bilder idag, annars kommer de imorgon! :] Tänkte skynda mig nu innan det eventuella regnet kommer..

Tschüss! :]

Kommentarer
Postat av: Mamma

Plötsligt händer det, man vet aldrig.

2010-09-08 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0