VOY A BARCELONA!





Hej Kex! :]

Idag har varit en lååååång dag! Först en lektion, sen IKEA för att köpa grejer till Nordic Night. Jag ska nämligen göra en presentation om mitt kära Sverige samt bjuda på svensk mat. Mer om det senare. Jag har även varit på Europas största biograf, The Cinecetta, vilket är ett multibiokomplex under marken med över 20 biosalonger!! Jag såg den nya filmen "The Social Network"..Den rekommenderas! :] Ser fram emot att se de riktiga snygga filmerna med 3D samt filmerna i biosalongen MadKino( en simulatorsbio med stolar som rör sig i takt med filmens händelser). Btw, så borde jag få betalt för all reklam jag gör på denna blogg!

Dagens stora nyhet dock är att jag idag har bokat flyg till Barcelona för nästan inga pengar alls! Har aldrig flygit med Ryanair, men hoppas det blir en bra upplevelse. Vad ska jag göra i Barcelona då, kan man ju undra? Jo, jag ska hälsa på mina vänner Annica och Karina som gör exakt samma sak som jag gör, fast i Barcelona. SÅ VAMOS A LA FIESTA!! :]

Nu skall jag sova gott! Imorgon väntar det plugg och förberedelser för Nordic Night heeeela dagen, men jag är säker på att den bokade resan gör det lättare att plugga.

Godnatt! :]

Kommentarer
Postat av: annica

mi amor, mi corazon, mi vida!

estamos esperando a tí!

2010-10-23 @ 01:21:09
URL: http://bcnjournals.devote.se
Postat av: Camilla

Tänk på din bagagevikt!! ;-)

2010-10-29 @ 21:53:15
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0