Visste ni att? ..Tänkte väl. Galna tyskar!

Hej kex! :]



Idag har jag haft "Personaladministration", alltså Personell management samt tyskalektion. Båda kurserna är väldigt intressana och speciellt Personnel management-läraren är super! Och vilket CV! Hon har jobbat för Mercedes, där hon förövrigt fick en ny bil när hon började. Hm, kanske ska börja jobba på Mercedes? ..Och sen har hon jobbat för ett stort flygbolag, vilket hon inte vill säga av någon anledning och sen massa andra ströjobb högt upp på karriärstegen..haha..

Men nu till det jag ville säga. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, störande eller charmerande. Visste ni att tyskarna knackar på bordet när de tycker att en föreläsning/lektion är bra? NEJ, det visste inte jag heller, så jag undrade vad sjutton de höll på med. Det är som applåder, men istället för hand mot hand är det knogar mot bord. Och därmed, eftersom läraren är lysande låter det som andra världskriget inne i klassrummet. Helt knasigt!

Tack för mig! Dags att sova.

Godnatt! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0