Uppdrag för Sverige!



Hej Kex! :]

Jag tror att internetproblemet har sitt slut snart för kl. 13 idag ska jag till vaktmästaren! :] Lade upp några bilder från helgen i alla fall, men det kommer nog några till från helgvistelsen.

Och dagens största nyhet är att jag har fått ett uppdrag från skolan. Den 26:e oktober smäller det! Vad det är får ni veta när jag har liiiiiite mer info! :]

Jo, igår var ju "första" dagen i skolan. Fick reda på resultatet på mitt tyskaprov, där jag fick 1,3 vilket är ett väldigt bra betyg. Jag hade alltså endast några enstaka fel på mitt prov! HAPPY! Är inte så insatt i betygsystemet, men jag tror det finns betygen 1-5 och tillhörande decimaler.

Jag hade också Personnel Management, men den lektionen var bara 15 minuter för det var alldeles för många som ville ha den kursen, så jag väntar på besked. Hade också tyskakursen igår, och den var skoj och läraren är SNÄLL. :] Vad jag kommer att studera mer är lite oklart fortfarande, eftersom ERASMUS-studenterna kan välja vad man vill studera på plats och det finns mer att välja på nu än vad det fanns i februari :] Studierna slutar vilket fall i slutet av januari, men jag MÅSTE få göra mina prov innan, något som skapar lite problem tyvärr..Men ska försöka fixa det. Det måste gå, eftersom universiteten är partneruniversitet osv..! :] Om inte, blir det ingen termin i kära Trollhättan och det vore ju väldigt dumt.

Jag får glädjas åt uppdraget och mitt tyskabetyg så länge medan oron över kurserna och proven lägger sig. Det som händer härnäst är alltså vaktmästaren samt min andra tyskakurs ,konversationkurs som börjar kl. 14! :]

Ha det finemang! :] Dagens väder btw. 19 grader och moln. SOMMAREN VÄGRAR GE MED SIG!  :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0