Nordic night!!



Tjena Kex! :]

Jag sitter på helspänn nu. Kommer inte få så många timmars sömn inatt heller. Får verkligen ta igen imorgon!! Imorgon är det Nordic Night som gäller och jag som enda svensk här nere skall laga mat, vara konferencier,
och hålla ett föredrag om Sverige. Jag bjuder på Rösti med bacontärningar, köttbullar med potatismos, brunsås och lingonsylt, knäckebröd med ost, pepparkakor, ägghalvor med majonnäs, räkor osv..Jag hoppas det går bra! Presentation är också klar nu, vilket är väldigt bra! Blev rätt så nöjd, även om bakgrunden är blå och texten gul! Får helt enkelt se glad ut och använda min svenska charm, om det nu finns någon!?

Nu ska jag träna lite på presentationen, så på återseende imorgon! Skall försöka försvara de svenska färgerna så gott det bara går.

God natt! :]

Kommentarer
Postat av: Mamma

Med din svenska charm och din kunskap när det gäller mat kan det inte bli nåt annat än succe.

Go thias

2010-10-26 @ 10:19:17
Postat av: Mamma

Med ditt sinne för mat och den svenska charmen, kan det inte bli annat än succe.

kram

2010-10-26 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0