LÄNGESEN!

Äntligen HEJ IGEN Kex!

Jag är medveten om att jag inte har skrivit på typ 100 år, men det har sina skäl. För det första har jag varit på resande fot här i Bayern; har besökt Würzburg och Regensburg, två väldigt vackra och sköna städer. För det andra har det idag varit 20 grader och solsken, så jag har inte velat vara inne på Internet. För det tredje, så  har jag inte haft något internet. Nu har jag dock lyckats fixa 72 timmars internetuppkoppling, och jag väntar fortfarande svar från vaktmästaren om mitt uttag, som jag tror är sönder.

Jag har precis varit och sprungit och skall duscha nu, men jag skriver imorgon och lägger upp bilder från helgen. Imorgon har jag en introduktionsdag btw, för på tisdag börjar mitt International business-program, samt språkkurserna. Mer om det längre fram!

Ps. Måste också säga innan jag slutar skriva att jag idag har varit på "Zeppelinfeld", där Hitler talade till folket under sin regenttid. Helt galet! Det var mäktigt att se. För er som sov under historielektionerna, får helt enkelt googla eller kolla på bilderna här imorgon hur det ser ut.

Tills vi hörs igen imorgon! Hejdå! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0