Hemresan till Sverige bokad.

Hej Kex! :]



Jag håller på att tvätta just nu, för jag har inga rena kläder! Det enda jag kunde hitta som jag inte behöver tvätta än är ett par mjukisbyxor. Och ja, jag bokade nyss hemresan till Sverige. Tisdagen den 21:e december landar jag på Landvetter och det ser jag fram emot. Kommer vara hemma i ungefär 2 veckor innan det är dags att åka hit igen och göra tentorna, som jag pluggat inför sååå mycket under julen .. hmm! Där stannar jag i ungefär två veckor innan jag drar hem till Trollhättan igen. :) Mina två systerdöttrar kommer att ha växt, den ena kan redan krypa och börjar väl inom kort att gå. Ska bli mysigt att se det!

På lördag ska jag göra en annan resa, men den berättar jag om imorgon! Nu skall jag till södra delen av stan för att umgås med 2 kompisar samt dricka thé. =)

Puss&Kram! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0