Helgen: Würzburg, Regensburg och Nürnberg(Zeppelinfeld)

Hej Kex! :]

Sitter nu på mitt kära Starbucks för att ladda upp bilder på FB och på bloggen. Det är 20 grader och sol här idag IGEN och man blir ju helt galen av glädje och av solen! Sommaren verkar inte vilja släppa greppet!

Idag börjar min introduktion till mitt IB-program, samt information om alla språkkurserna. Jag kanske får reda på resultatet av mitt tyskaprov idag också, vem vet! :] I helgen var vi ett gäng till Würzburg och Regensburg och vi tog oss även en titt på Zeppelinfeld, där Hitler förövrigt stod och höll tal till folket.

Bilder ser ni nedanför! :] Fler bilder och bildtexter kommer under dagen..

Ciao! :]



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0