France next! Bon Voyage!



ALSACE

Hejsan Kex! :]

Idag har jag varit i skolan och fått känna på tysk disciplin! In here you all SHUT UP! "If you don't want to be here, just go out! I am liberal and do not force anyone to be here!" Hon sa det inte till mig personligen, utan till hela klassen. Jag gillar inte professorn så mycket - varför är väl ganska uppenbart må jag säga.

Imorgon klockan 8 åker hela ERASMUS-gruppen ner till Schwarzwald i sydvästra Tyskland och Alsace i Franrike. Det ska bli skojigt! Vi ska promenara i svarta skogen, besöka vackra Freiburg och förhoppningsvis smaka vin i Alsace. Hoppas de kan göra gott vin där nere! :] Bussresan tar 6 timmar, men eftersom jag gillar att åka buss är det inga problem! Packa har jag inte gjort än, men skall göra det nu. Tre par kallingar, t-shirts, strumpor,byxor, necessär, rakapparat etc...Är inte ett fan av att packa.

BON VOYAGE! :]

Ps. Någon som vet hur jag kan få texten här på bloggen att va större. Det krävs höksyn för att kunna läsa vad det står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0