Dagen efter OCH före!

Hej Kex! :]

Igår var det som sagt Nordic night, där jag lagade köttbullar i brunsås med potatismos och lingonsylt =) Mycket uppskattat. Norskarna gjorde fisksoppa - den var också jättegod. Vi hade presentationer också och först ut var jag. Jag gjorde ett mycket bra jobb och en mycket uppskattad presentation, eftersom jag inte bara berättade om Sverige som land utan också hur svenskarna är. Dessa stereotypfakta fick folk att vika sig av skratt och därmed var det den bästa presentationen i Nordic Nights historia.(enligt International Office) YEAH!  Mycket nöjd! Jag pratade som sagt om hur svenskarna är, hur man vet att man är svensk, blonddilemmat,. Folket här ser nämligen lite förvånade ut när jag säger att jag är från Sverige, eftersom jag INTE är blond. GALET!

Ska snart dra och ha min andra tyskakurs för idag, en konversationskurs. Mycket lärorik och kul faktiskt!

Hejdå! :]

Ps. Glömde kameran igår pga all stress innan själva evenemanget, så några bilder har jag inte. Får vänta till andras bilder dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0