Åter på tysk (snöig) mark!

Hej Kex!

Landade idag klockan 10.45 på tysk mark. Hela södra Tyskland är täckt med ett litet men helt klart befintligt snötäcke, vilket efter min resa i helgen var svårt att vänja sig vid. Det har varit underbara dagar i vackra Barcelon. Tack alla! Fest, mat, mys, shopping och sol! Kunde inte bli bättre. Har sovit 1,5 timme inatt, så jag måste dra och vila upp mig ett par timmar innan jag gör NÅGOT annat. Kroppen är sliten - inte så konstigt iofs efter dessa dagar. Vill tacka Annica, Karina och Emma för att jag fick spendera min tid hos er<3

Det var förresten min första resa med RyanAir, och de får godkänt betyg. Lite less på att deras flygplatser ligger så långt bort bara, så att man får resa i timmar till själva flygplatsen innan ens har börjat självaste resan *DISS*

Men med, 320 kronor t.o.r. til Barcelona får man inte klaga ' helt S-J-U-K-T! *HISS*.

Hörs senare,
Bye!
Xoxo

Från vänster: Någon okänd, Karina, Annica, jag och en söt tyska på "Mioh"! ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0