Sverige närmar sig, massa snö och ingen mer blogg!

Hej Kex! :]
Tyskland är i ett riktigt snökaos nu och flera flyg har blivit inställda osv. Hoppas dock på att jag får åka hem till Sverige på tisdag, som planerat. Jo, hade ju mitt prov igår och jag tror att jag klarade det. Men som man säger, man skall inte sälja skinnet förrän björnen är skjuten. Men men! :]

Jag kommer väl troligen att avsluta denna bloggen snart. Ville bara ge er lite mer info om vad jag gör här nere i Tyskland som utbytesstudent - en tid som snart är över. Sen måste jag väl erkänna att jag inte haft så mycket tid till bloggen, eftersom jag hellre vill göra något än att hålla på att fixa och trixa med bilder och med en blogg! Höh!

Snart gör jag entre i Sverige för att fira jul, men jag kommer ju som sagt också att komma tillbaka hit den 4:e för att slutliga åka till Sverige den 18:e igen när alla prov är avslutade. :) Denna period har varit den bästa i mitt liv! Jag har haft så förbaskat skoj och träffat så många nya underbara vänner som berikat mitt liv ytterligare! Värsta poeten här, men det är faktiskt sant! <3

Byee! :]



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror att många komma att sakna den charmiga svenske killen.

2010-12-18 @ 11:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0