PRAG

Hej Kex!



Har nyss kommit hem från en mycket lång dag i skolan, från 08.00 - 17.15..Är trött som en sate och ska börja packa inför morgondagens resa. Imorgon bär det nämligen av till Prag, Tjeckien och det skall bli hur kul som helst! :] Vi(Erasmusorgasmus-folket)  tar bussen dit vilket tar sisådär 3,5 timme(antagligen 5 timmar imorgon eftersom Tjeckien är i chock efter allt snöfall!). Jag var där 2006, men hoppas på lite mer party denna gång! Förra gången var vi där med skolan och lärare liksom! Men imorgon blir det ändring eftersom jag tror vi kommer partaja det första vi gör när vi kommer dit. Eftersom jag redan sett det mesta i Prag, kan man ju på så vis fokusera på annat! God mat står också självklart på menyn - billigt dessutom!

Bon voyage! På söndag är jag hemma igen.

Byee! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0