Verkligheten kommer ikapp en förr eller senare.

Cha cha kex! Då var det alltså dags; dagen då man måste se bloggvärlden i vitögat och starta upp en egen. Jag valde den perfekta dagen för att sitta framför datorn och trixa och fixa, tror jag. Dels är det bakfylledag idag(även om det här med bakfull knappt existerar i min värld), dels en långdragen Finnkamp på Svt2, samt ett envetet ösregn som förövrigt givit översvämningar i vissa personers källare här idag. :/
Som ni med stor säkerhet redan kommit underfund med kommer jag alldeles snart åka till lite mer södra breddgrader, där jag kommer vara utbytesstudent under en termin(5 månader). Anledning till mitt val, som då blev Nürnberg kan sammanfattas typ såhär;
  • Bra studier(återkommer senare ;))
  • En storstad
  • Prisvinnande universitet
  • Bra prisnivå
  • Perfekt läge - mitt i Europa
Nu ska jag försöka fixa med header och helt enkelt fixa och trixa. Ska vara fyllechaffis idag, så jag har all tid i världen att försöka förstå detta bloggfenomen.
Ha det gott kex! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0