Tankar - resfeber!

Hej Kex! :]

Tankarna far runt i huvudet denna sista natt i Sverige på länge(kanske på hela detta året!) Jag har alltid lite svårare att somna dagen före resor och inatt blir det extra svårt med tanke på att det inte är en vanlig resa där man kommer hem en vecka senare, utan faktiskt en resa till ett land som kommer vara mitt hem närmaste halvåret.

Så, för att försöka somna så bra som möjligt blir det honungsthé och en omgång på spikmattan för att slappna av maximalt..

Imorgon början resan som man sett fram emot och varit spänd inför hela Högskoletiden, resan som man alltid tänkt varit så långt borta. Den börjar om några timmar och det känns ju helt fantastiskt faktiskt, även om det tillfälliga avskedet av familjen kommer göra lite ont. Avverkade en moster och flera kusiner idag.

Nu skall jag försöka nanna och därmed försöka undvika att se ut som ett bombnedslag när jag når tysk mark.

Sov gott Kex! :]

...MS...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0