Hallo Deutschland!

Hej Kex! :]

Då kom då tillslut den dagen - den dagen då jag lämnar Svea rike för att åka till Tyskland. Resväskan är packad och frukosten uppäten och strax väntar en resa till Landvetter som tar mig till Berlin för att slutligen landa i Bayerns Nürnberg, där jag kommer vara 18.05. Där kommer jag möta Kerstin(aka. Studentbuddy) som kommer ta mig till hotellet samt visa mig lägenhetshuset där jag kommer att bo senare i veckan! :]

Kommer att blogga vidare, men får se hur internetmöjligheterna ser ut på mitt hotell de första dagarna(antagligen flera hundra SEK för två dagar:p)

Avslutar med att säga Auf wiedersehen Schweden och säger istället Hallo Deutschland! :] Nu skall det handlas LIDL-saker!!

Puss&Kram Kex! :]


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha dä så bra nu Mathias, detta fixar du !!! Så syns vi i december ;D puss o kram

2010-08-30 @ 09:28:49
URL: http://skokartongen.blogg.se/
Postat av: Robin

Lidl FTW!

2010-08-30 @ 10:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0