1 dag kvar!

Hej Kex!
Happ, då har det blivit söndag - en sorglig söndag med regn och rusk! Efter gårdagens tips och hjälp från min vän Robin, så ska jag försöka sköta den här bloggen själv. Här inne får ni helt enkelt se vad jag gör, vart jag rör mig och vad sjutton jag håller på med i Nürnberg - Stay tuned Kex! :)

Ja, vääääldigt snart är det dags för Deutschland, Tyskland, Germany, Alemania, YOU NAME IT! Resväskan skall fyllas, biljetter och viktiga papper samlas ihop och läggas i kuvert. Förväntningarna är verkligen på topp och mina förberedande TIMMAR på Google Maps, nätets reseguider och barguider hoppas jag att jag har allt jag behöver för att klara mig själv en vecka innan skolan börjar! :]

Nu skall jag packa och äta. Det kan hända att det kommer en uppdatering senare under dagen.

Bye bye kex! :]



Kommentarer
Postat av: Minnie

Välkommen till bloggvärlden :)

2010-08-29 @ 13:13:57
URL: http://www.minnies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0