Italian night!

Hej Kex! :)


Denna vecka har varit ganska lugn! Har shoppat en del, och mer skall det bli då jag får tillbaka pengar för mina redan betalda dubbla hyror. Klirr i kassan alltså! =)

Om nån timme skall jag ner till stan för att avnjuta Italian night, detsamma som Nordic night, fast med Italien då såklart. Har hört att min presentation nu ses som förebild för kommande presentationer, något jag ser fram emot att ta reda på, haa! Gällande maten är jag inte säker, men jag tror det kommer att serveras pasta , risotta och pannacotta med mera!

Kan höra av mig imorgon med lite mer info! Och ja, idag är det bara 9 dagar kvar tills jag åker till Barcelona! Skål på det! :]

Byeee! :]

Kommentarer
Postat av: Victor Callenberg

sv: Jag tycker han är jävligt het iaf :)

2010-11-12 @ 23:48:06
URL: http://victorcallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0